my customer

ساخت وبلاگ

از چندین سال پیش عایق پلی یورتان در صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. کم کم این محصول توانست با افزایش کیفیت، در صنایع گوناگون راه یابد. کاربرد عایق پلی یورتان در صنایع به‌منظور پوشش‌های حرارتی و عایق صوتی عنوان می‌شود. اگر بخواهید از کاربرد عایق پلی یورتان بیشتر توضیح دهیم باید گفت: در زمینه صنایع پزشکی و پتروشیمی و اکثر صنایع غذایی می‌توان نام برد. علاوه بر آنچه گفتیم، عایق پلی یورتان کاربردهای متنوع و وسیعی دارد که در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تزریق پلی یورتان، عمدتاً در ساختمان‌های مسکونی یا صنعتی و گاهی کارگاه‌های گوناگون استفاده می شود. به‌طور مثال؛ کاربرد پلی یورتان به‌عنوان عایق در مرغداری بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد. به این منظور توصیه می شود از دستگاه‌های مخصوص تزریق پلی یورتان استفاده نمایید.

عایق پلی یورتان فشرده که به‌عنوان فوم فشرده پلی یورتان نامیده می شود، در زمینه‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. به‌طور مثال؛ باهدف عایق‌کاری ساختمان‌های مسکونی و صنعتی این محصول به‌صورت گونه‌های ماستیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیگر کاربرد پلی یورتان جهت عایق‌کاری های دیوار بیرونی ساختمانها و کارگاه ها توصیه می شود و باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی هم می شود که در هزینه ها صرفه جویی مناسبی خواهد داشت. در حقیقت استفاده از این محصول به‌عنوان عایق دیواره های ساختمان، بیشتر به خاطر عدم جذب رطوبت و نم زدگی علاوه بر آن استحکام و مقاومت این محصول در مقابل نفوذ سرما یا گرما بیان می‌شود.

کاربرد عایق پلی یورتان از نوع فوم سخت

از این نوع عایق در صنعت ساختمان در داخل دیواره فلز و پلاستیک یخچال ها، فریزرها، در پشت کاغذ، فلزات و … استفاده می‌گردد. همچنین به‌عنوان عایق حرارتی در ساختمان کاربرد ویژه‌ای دارد.
از دیگر کاربردهای عایق پلی یورتان فوم سخت در صنعت خودرو سازی برای ساخت داشبورد و ضربه گیر های خودروها می‌باشد.
در ساخت ساندویچ پنل ها و شناورها، کشتی‌ها و بسته بندی نیز استفاده می‌گردد. در صنایع مبلمان برای فراوری قطعات دکوراتیو و فوم چوب پلی یورتان، همچنین عمران و معدن استفاده می شود.

کاربرد عایق پلی یورتان فوم نرم

فوم نرم دارای سلول‌های باز هستند که درواقع هوا به راحتی از آن‌ها عبور می کند. فوم نرم یا همان فوم فلکس دارای کاربردهای وسیعی در صنعت امروز است. این فوم می‌تواند درجه سفتی متفاوت داشته باشد. این فوم دارای وزن بسیار سبکی است. همچنین فوم بسیار بادوام و راحت است.

 

منبع: کاربرد عایق پلی یورتان

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : کاربرد عایق پلی یورتان, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 46 تاريخ : شنبه 31 تير 1402 ساعت: 15:55

این محصول فرآورده ای شیمیایی می باشد که در ترکیبات خود ساختاری از پیوندهای اورتانی را جای داده است که می تواند ویژگی های زیادی را از خود نشان دهد. در حقیقت این محصول به شکل فرآورده های مختلفی از قبیل:

  • فوم های نرم و سخت
  • فیلم
  • الاستومرها
  • ترموپلاستیک
  • پودرها
  • مایعات مانند رزین و رنگ
  • عایق های پوششی
  • امولسیون

تولید می شود و می تواند استفاده های زیادی داشته باشد.

چگونگی تولید ترکیبات پلی یورتان

ترکیب کردن این محصول با مواد دیگری مانند پلی اوره می تواند پلیمرهای بسیار پرکاربردی را تولید کند‌ که امروزه متخصصان توانسته اند استفاده های زیادی را از آنها داشته باشند‌‌. مثلا پوشش های شفافی جهت عایق های تک لایه برای بام ها و یا ساخت رنگ هایی جهت محل گذر عابر پیاده نمونه ای از کاربرد این ترکیبات می باشد.

تفاوت فوم پلی یورتان نوع B2،B1 و B3

فوم‌های پلی یورتان از نظر ترکیب شیمیایی به سه دستۀ نسوز (B1)، کندسوز (B2) و آتشگیر (B3) تقسیم می‌شوند.

  • فوم B1 در مقابل آتش از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است و نمی‌سوزد.
  • فوم B2 در برابر آتش از نوع خود خاموش شونده است و مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.
  • فوم B3 مقاومت ضعیفی دارد و در اثر آتشسوزی مشتعل می‌شود.

از آنجا که در ایران تولید ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان B1 دارای صرفه اقتصادی نیست، لذا این محصول برای مصرف‌کننده و تولیدکننده به صرفه نخواهد بود. در حال حاضر امکان تولید ساندویچ پانل با فوم PIR در ایران برای برخی از تولیدکنندگان امکان دارد. این نوع فوم توان مقابله با حریق بیشتری دارد اما نمی‌توان آن را با فوم B1 یکی دانست.
در نهایت با توجه به شرایط و امکانات موجود فعلی در صورتی که دسترسی به پانل B1 یا PIR ممکن نباشد، تهیه ساندویچ پانل با فوم B2 بهترین گزینه بوده و در بیشتر موارد پاسخگوی نیاز مشتریان است.

منبع: پلی اورتان چیست

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : پلی اورتان, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 49 تاريخ : شنبه 31 تير 1402 ساعت: 13:32

عایق‌های حرارتی می‌توانند بر اساس ساختار و مواد استفاده شده در ساخت آنها به چند دسته‌بندی تقسیم شوند. این تقسیم‌بندی‌ها بر اساس میزان عایق‌بندی، خواص حرارتی و ساختار مواد مختلف است. اینجا چند نوع از آنها ذکر شده است:

  1. عایق‌های حرارتی محکم: این نوع عایق‌ها از مواد سخت و چگال ساخته می‌شوند و قادر به تحمل فشار و ضربه‌های مکانیکی هستند. این عایق‌ها معمولاً در برابر حرارت با دماهای بالا و فشارهای زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند. مثال‌هایی از آنها عبارتند از عایق‌های سیلیکات کلسیم، عایق‌های سیلیکات منیزیم و عایق‌های کربنات کلسیم.
  2. عایق‌های حرارتی محصور: این نوع عایق‌ها از سلول‌ها یا حباب‌های هوا یا گاز درون مواد استفاده می‌کنند که به طور موثری حرارت را محصور می‌کنند. این عایق‌ها به دلیل ساختار خاص خود، هوای محیط را از انتقال حرارت مهار می‌کنند و از این رو، خواص عایقی بسیار خوبی دارند. نمونه‌هایی از آنها عبارتند از فوم‌های پلی‌یورتان، فوم‌های پلی‌استایرن و فوم‌های پلی‌اتیلن.
  3. عایق‌های حرارتی سخت: این نوع عایق‌ها از مواد سخت و بی‌انعطاف تشکیل شده‌اند و عمدتاً برای مصارف صنعتی یا ساختمانی استفاده می‌شوند. آنها معمولاً دارای مقاومت بالا در برابر حرارت و آتش هستند. نمونه‌هایی از این دسته شامل عایق‌های کربنات سدیم، عایق‌های کربنات پتاسیم و عایق‌های سیلیکات پتاسیم هستند.
  4. عایق‌های حرارتی نرم: این نوع عایق‌ها از مواد نرم و انعطاف‌پذیر تشکیل شده‌اند و معمولاً برای عایق‌بندی سطوح منحنی یا کاربردهایی که نیاز به انعطاف‌پذیری دارند، استفاده می‌شوند. مثال‌هایی از آنها شامل عایق‌های کاغذی، فوم‌های نئوپرن و پنبه‌ای هستند.
  5. نوع تابشی با نصب در فاصله ۲ سانتی‌متری دیواره بنا، ضمن بازتاب حرارت از نفوذ آن به دیواره ساختمان پیشگیری می‌کند. عملکرد این نوع عایق براساس تابش نور و حرارت، به‌جای جذب آن بوده و لایه روکش آن اغلب از فویل آلومینیوم است. کاربرد این سیستم در مکان‌های گرمسیر ارزان‌ترین روش محافظت در برابر گرماست.
  6. عایق هدایتی از جنس فوم بوده و در واقع از طریق حباب‌های موجود در بافت خود، مانع از هدایت دما به طرفین می‌شوند. انواع فوم PVC رایج‌ترین نوع از این عایق‌ها هستند که دارای انواع سخت و پلی‌یورتان بوده و در مقایسه با سایر انواع پلاستیک، از خاصیت عایق حرارتی و صوتی قوی‌تر برخوردارند.
  7. پشم‌سنگ هم به عنوان نمونه‌ای معدنی از عایق‌های مقاوم در برابر حرارت به‌شکل ضدحریق کاربرد دارد.
  8. نانوعایق‌ها، جدیدترین نسل محافظ حرارتی هستند که به‌خاطر داشتن مزیت انتقال آسان بر روی کلیه سطوح قابل استفاده‌اند.

توجه داشته باشید که هر نوع عایق حرارتی خاصیت‌ها و مزایای متفاوتی دارد و برای هر کاربرد، انتخاب مناسبی باید انجام شود. همچنین، تکنولوژی‌ها و مواد جدید همچنان به رشد و بهبود مستمر در این زمینه کمک می‌کنند.

منبع: درباره عایق صوتی و حرارتی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : عایق صوتی و حرارتی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 49 تاريخ : شنبه 31 تير 1402 ساعت: 13:21

فوم تزریقی یا اسپری فوم، کاربرد مختلفی در صنایع گوناگون دارد. استفاده از عایق پلی یورتان در روزهای سرد و گرم می تواند به خوبی از اتلاف انرژی جلوگیری کند. به همین دلیل در بسیاری از ساختمان های مدرن امروزی از این عایق به عنوان راهی برای مصرفه جویی در انرژی استفاده می کنند. همچنین اسپری فوم تاثیر بسزایی بر روی کاهش سر و صدا نیز دارد. به همین دلیل در ساختمان های چند واحدی از این قابلیت برای جلوگیری از ورود و خروج صوت استفاده می کنند. از طرفی این عایق در برابر نفوذ رطوبت نیز مقاوم است و با این کار کیفیت ساختمان و لوازم موجود را افزایش می دهد. در نتیجه می توان از فومهای تزریقی در موارد زیر استفاده کرد:

  • پوشش دهی دیوارها و سقف ساختمان
  • عایق کفپوش های بیمارستان
  • عایق کاری استخرها
  • عایق دال های بتنی
  • عایق کاری مخازن آب

برای استفاده از فومهای تزریقی و اجرای آن شما نیاز به ابزارهای مخصوصی خواهید داشت. برای افزایش قابلیت های فوم تزریقی ایزوسیانات و پلیول ها به صورت جداگانه در داخل مخزن های جداگانه قرار می گیرند. در انتها نیز با استفاده از شیرهای مخصوص این دو فوم بر روی سطح پاشش می شوند و در اثر برخورد ایزوسیانات با پلیول ها واکنش هایی بین این دو صورت می گیرد. این دو ماده به خوبی درزها و سطوح را پوشش می دهد. به همین دلیل به این فوم درزگیری پلی یورتان نیز می گویند.

ویژگی فوم تزریقی

فوم پلی یورتان به دلیل داشتن ساختاری سلولی گازی شکل مانع از بروز حرارت به بیرون و داخل سازه‌ها می‌شود. به همین دلیل این فوم یک عایق حرارتی بسیار مناسب به شمار می‌رود. در ادامه ویژگی‌های آن را بیان نموده‌ایم:

  • با تزریق فوم پلی یورتان با غلظت کم آلودگی صوتی به طور چشم‌گیری کاهش می‌یابد. استفاده از این عایق راهی مناسب برای جلوگیری از صداهای مزاحم است.
  • عایق رطوبتی در واقع یک عایق و جذب‌کننده رطوبت است. عایق فوم تزریقی پلی یورتان جز بهترین مواد نفوذناپذیر و همچنین ضد آب و ضد بخار است. همچنین این ماده با تمام شرایط آب‌وهوایی سازگاری مطلوبی دارد.
  • این فوم در شرایط آتشسوزی ایمن است.

کاهش مصرف انرژی با عایق فوم تزریقی

یکی از اصلی ترین مزایای فومهای تزریقی صرفه جویی در مصرف انرژی است. فومهای تزریقی کیفیت بالایی دارد و با قدرت پوشش دهی خود می تواند به صورت کامل راه ورود و خروج سرما و گرما را محدود کند. بنابراین امروزه تمامی ساختمان ها به این فوم مجهز شده است.

شما برای خرید فومهای تزریقی نیازی به حضور در فروشگاه ها ندارید و این محصول می توانید را به راحتی از سیت تک دریافت کنید. در صورتی که مصرف فوم بالایی دارید، با خرید عمده این محصول می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. جهت سفارش بهترین و باکیفیت ترین فومهای تزریقی از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با سیت تک تماس بگیرید.

منبع: درباره فوم تزریقی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : فوم تزریقی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 44 تاريخ : شنبه 31 تير 1402 ساعت: 13:01

توسعه کمپرسورهای برودتی در آینده به دلیل روند رشد صنعت برودت و تکنولوژی های پیشرفته، می‌تواند به ایجاد تغییرات و نوآوری‌های جدید در این صنعت منجر شود. البته، پیش‌بینی‌های دقیق درباره آینده کمپرسورهای برودتی با توجه به پیچیدگی فرآیند تحقیق و توسعه و تأثیرات مختلف اقتصادی و فناوری دشوار است، اما می‌توان به برخی از تغییرات محتمل اشاره کرد:

  1. بهبود کارایی: یکی از اصلی‌ترین هدف‌ها در توسعه کمپرسورهای برودتی، بهبود کارایی آنها خواهد بود. این امر به کاهش مصرف انرژی و افزایش عملکرد سیستم‌های برودتی کمک می‌کند.
  2. استفاده از مواد نوین: بهبود مواد و فناوری‌های ساخت کمپرسورها، از جمله استفاده از مواد نوین و پیشرفته‌تر، به کاهش وزن و افزایش دقت و دوام آنها کمک خواهد کرد.
  3. کمپرسورهای هوشمند: استفاده از هوش مصنوعی و فناوری‌های هوشمند در کمپرسورها، اجازه می‌دهد تا سیستم‌های برودتی به صورت خودکار و هوشمندانه به شرایط محیطی و نیازهای کاربران پاسخ دهند.
  4. کمپرسورهای محیط‌دوست: با افزایش حساسیت به مسائل محیط زیستی، تلاش‌ها برای طراحی و تولید کمپرسورهایی که از نظر مصرف انرژی و انتشار گازهای گلخانه‌ای بهینه باشند، افزایش خواهد یافت.
  5. راهکارهای خنک‌کننده جدید: تلاش برای استفاده از راهکارهای جدید و نوآورانه برای خنک‌کنندگی کمپرسورها و سیستم‌های برودتی به منظور بهبود عملکرد آنها و کاهش هدررفت‌های انرژی.
  6. استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر: یک روند دیگر که ممکن است در آینده مشاهده شود، استفاده گسترده‌تر از انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک برای انگیزه‌بخشی به سیستم‌های برودتی و کاهش وابستگی به منابع سوخت فسیلی.

به طور خلاصه، آینده کمپرسورهای برودتی احتمالاً به سمت کارایی بالاتر، هوشمندی بیشتر، استفاده از مواد نوآورانه، و انطباق با مسائل محیط‌زیستی خواهد بود. البته، این تغییرات نیازمند زمان، سرمایه‌گذاری و تحقیقات بیشتر در این زمینه‌ها هستند.

کمپرسورهای برودتی یکی از بخش‌هایی است که در هر دستگاه برودتی وجود دارد و لازم است تا به بهترین شکل ممکن نیز کار خودش را انجام دهد که دستگاه مورد نظر ما نیز بتواند به خنک کردن بپردازد. در صنایع برودتی سید صالحی انواع کمپرسور‌ های مربوط به این دستگاه‌ها وجود دارد و با بهترین قیمت و بالاترین سطح کیفی عرضه می‌شود که می‌توانید پیش از خرید آن‌ها، با کارشناسان بخش فروش ما تماس گرفته و اطلاعات دقیق و کامل در این زمینه را به دست‌آورید.

علت یخ زدن کولر گازی چیست؟

اگر در روزهای گرم تابستان که کولر گازی شما در حالت سرمایش است دیدید که قسمتی از کولر گازی یخ زده اصلاً تعجب نکنید. چون گاهی اوقات عملکرد لوازم کولر گازی به علت شکستگی و یا نشتی مبرد دچار اختلال می‌شود. در نتیجه دستگاه محیط اطراف را بیش از اندازه خنک می‌کند و حتی ممکن است که خود دستگاه هم یخ بزند. اما این یخ زدگی به چند دلیل اتفاق می‌افتد. در ادامه با ما همراه باشید تا چند علت را به شما معرفی کنیم.

دلیل یخ زدن کولر گازی (Air conditioner freezing) پنجره ای و ایستاده در بیشتر مواقع ناشی از انسداد پنل بر اثر گرد و غبار محیط اطراف است. البته کمبود گازهای مبرد هم می‌تواند علت یخ زدن کولر گازی باشد. پس برای بررسی اینکه علت یخ زدگی کولر گازی چیست باید به طور دقیق بدانید کدام قسمت از دستگاه دچار برفک و یخ زدگی شده است. اگر چه بیشترین محلی که در کولر گازی بیش از ۸۰ درصد نسبت به قسمت‌های دیگر یخ می‌زند اسپلیت یا همان لوله های ساکشن، لوله های بزرگ و کوچک متصل به کمپرسور است. اما گاهی اوقات کندانسور و رادیاتور هم به علت های مختلفی یخ می‌زنند.

منبع: تهیه کمپرسورهای برودتی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : یخ زدن کولر گازی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 50 تاريخ : شنبه 31 تير 1402 ساعت: 12:56

از مهم‌ترین فاکتورهایی که بر بهبود رتبه سایت در گوگل تأثیرگذار است رفتار کاربران با سایت شما خواهد بود. بنابراین با توجه به اینکه بهینه سازی سایت برای موبایل می‌تواند در رفتار کاربران مؤثر باشد گوگل سه راه جهت بهینه سازی سایت برای تبلت و موبایل را استاندارد دانسته است که عبارت است از:

  1. استفاده از طراحی رسپانسیو یا واکنشگرا
  2. پذیرایی مجزا یا Dynamicserving
  3. ایجاد یک نسخه کاملاً مجزا از سایت مخصوص تلفن های همراه و راهنمایی کاربران به آن

البته بهتر است بدانید که روش اول کارآمدترین و بهترین روش بهینه سازی سایت وردپرس برای موبایل است. زیرا تشخیص کاربرانی که با گوشی همراه خود وارد سایت شده‌اند بسیار ساده‌تر است و نیاز به ریدایرکت کردن آن‌ها به آدرس جدید نیست. اما دو روش دیگر تقریباً کارایی چندانی ندارد و در پایان راه خود قرار دارد.

دیگر موارد مهم در بهینه سازی سایت برای موبایل

از دیگر مواردی که تأثیر بسیار زیادی در طراحی سایت ریسپانسیو دارند عبارتند از:

  • فشرده سازی تصاویر برای بارگذاری سریع‌تر در موبایل
  • فشرده سازی کدهای CSS سایت
  • قرار دادن دکمه سوئیچ به نسخه دسکتاپ سایت
  • عدم استفاده از URL موبایل
  • استفاده از قابلیت کش
  • رفع خطاهای سایت
  • فاصله گذاشتن بین المان های مختلف سایت
  • استفاده هوشمندانه از پاپ آپ در موبایل
  • رعایت محدودیت های تگ عنوان صفحات
  • استفاده از amp برای سایت
  • بهبود mobaile usability در گوگل سرچ کنسول
  • بررسی دسترسی ربات های گوگل به سایت

از آنجایی که امروزه بیشتر کاربران به واسطه موبایل به اینترنت و سایت ها دسترسی دارند بهتر است که به بهینه سازی سایت برای موبایل توجه کافی داشته باشیم.  این همان بهینه سازی سایت برای نسخه موبایل است که کار چندان سخت و پیچیده‌ای نیست. بنابراین می‌توانید با کمک و راهنمایی کارشناسان و متخصصان سئو در آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر این پروسه را انجام داده و ضمن ارتقا رتبه سایت خود فروش بیشتری را تجربه کنید.

منبع: کسب و کارهای اینترنتی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : کسب و کارهای اینترنتی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 47 تاريخ : شنبه 31 تير 1402 ساعت: 12:45

بسیاری از افراد دارای پوست خشک بوده و به دنبال راهی برای درمان و رفع این عارضه هستند. اگر شما هم دچار عارضه خشکی پوست (Skin dryness) گشته‌اید، توصیه می‌کنیم خواندن این مقاله از داروخانه آنلاین اهواز فارما را از دست ندهید زیرا قصد داریم در این مقاله در مورد دلایل و راه‌های درمان پوست خشک صحبت کنیم.

خشکی پوست چیست؟

در ابتدا بهتر است قبل از بیان علت و درمان خشکی پوست در مورد آن توضیحات کاملی را ارائه دهیم. آب و روغن‌های طبیعی عاملی برای سالم ماندن پوست، نرمی و شادابی آن هستند. حال زمانی که پوست به میزان کافی رطوبت نداشته باشد و آب خود را از دست بدهد دچار عارضه خشکی پوست می‌گردد. خشکی پوست خود به تنهایی مشکل جدی نبوده اما می‌تواند برای فرد آزاردهنده باشد.
دلایل مختلفی موجب بروز خشکی پوست می‌گردند که اگر در همان مراحل اولیه درمان و پیشگیری‌های لازم صورت پذیرد نیاز به مراجعه به پزشک نبوده اما اگر خشکی شدت یابد حتما نیاز است که به پزشک متخصص مراجعه کنید و از مرطوب کننده مخصوص و داروهای خاصی برای درمان استفاده نمایید.

علائم خشکی پوست

خشکی پوست در مواردی فصلی و موقتی بوده و در مواردی ممکن است شخص تنها در فصل زمستان دچار این عارضه گردد. اما در برخی زمان‌های دیگر این مشکل همیشگی و دائمی بوده و برای فرد به یک معضل آزاردهنده تبدیل می‌گردد. علائم خشکی پوست در افراد مختلف با ویژگی‌هایی نظیر رنگ پوست، سن، محیط زندگی، میزان خشکی و وضعیت سلامتی متفاوت بوده که این علائم شامل موارد زیر است:

  • خشن و خشک شدن پوست فرد
  • سوزش پوست
  • خارش
  • پوسته پوسته شدن
  • در پوست‌های روشن، قرمز شدن پوست و در پوست‌های تیره، خاکستری شدن پوست
  • ایجاد ترک‌های سطحی و عمیق در پوست

علت خشکی شدن پوست فرد

همانگونه که گفته شد علت اصلی خشک شدن پوست از دست دادن آب بدن است که می‌توان از دلایل زیر به عنوان عواملی در جهت کاهش رطوبت بدن یاد کرد:

  • قرار گرفتن در محیط سرد: زمانی که فرد در محیط سرد و خشک به همراه باد قرار می‌گیرد پوست او خشک می‌شود.
  • گرما شدید: همانگونه که همه ما می‌دانیم گرمای شدید و به دنبال آن عرق کردن باعث از دست رفتن آب بدن می‌شود.
  • حمام کردن زیاد و طولانی مدت: حمام رفتن به تعداد دفعات زیاد و یا مدت زمان طولانی باعث از بین رفتن چربی‌های طبیعی پوست می‌شود و به همین دلیل موجب خشک شدن پوست می‌گردد.
  • بیماری‌های پوستی: برخی از بیماری‌های پوستی نظیر پسوریازیس و آتوپیک موجب بروز چنین عارضه‌ای می‌گردد.
  • استفاده از شوینده‌ها و صابون با قدرت بالا: در مواردی افراد برای از بین بردن چربی پوست خود از شوینده‌های قوی استفاده می‌کنند که این شوینده‌ها موجب از دست رفتن رطوبت پوست نیز می‌گردند.
  • افزایش سن: با نزدیک شدن به دوره سالخوردگی و افزایش سن پوست فرد نازک شده و قادر به تولید چربی به مقدار کافی نیست.
  • برخی از درمان‌های پزشکی: مصرف برخی از داروها و درمان بعضی از بیماری‌ها نظیر سرطان و انجام دیالیز موجب خشک شدن پوست می‌گردد.
  • منبع: نکات مهم تقويت سيستم ايمنی کودکان
my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : تقويت سيستم ايمنی کودکان, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 43 تاريخ : پنجشنبه 29 تير 1402 ساعت: 12:45

خریدن هدیه عید نوروز (Nowruz Eid gift) معمولا کمی مشکل ساز است. دلیل مشکل ساز بودن نیز مربوط به آن است که نمی توانید برای تعداد زیادی از افراد که به خانه شما می آیند، هدیه هایی تهیه کنید که اولا از نظر تمامی آن ها مناسب و جذاب باشد و دوما هزینه زیادی را صرف خرید آن هدیه ها نکنید.

به همین دلیل است که غالبا می گوییم خریدن پکیج هدیه های نوروزی نیاز به کمی مهارت و هوش دارد. پکیج های هدیه ای که این روزها در فروشگاه ژیگان پیدا می کنید، یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود. در ادامه توضیحات بیشتری را در مورد انواع پکیج های هدیه مجموعه ژیگان ارائه خواهیم کرد تا بتوانید با دقت و دید بهتری انتخاب کنید.

ایده های خرید هدیه عید نوروز

برای خریدن هدیه های مربوط به عید نوروز می توانید از ایده های مختلف و متنوعی بهره ببرید. هر کدام از این ایده ها مزیت ها و معایب خاص خودشان را دارند. در ادامه هر کدام از آن ها را به صورت مختصر توضیح داده ایم.

انواع پوشاک

خرید انواع پوشاک می تواند به شما امکان انتخاب بین قیمت ها، کیفیت ها، رنگ ها و گزینه های مختلف را بدهد. همین موضوع سبب می شود تا افراد زیادی این گزینه را ترجیح دهند. اما از سوی دیگر نیز باید بدانید خریدن لباس به عنوان هدیه نوروزی می تواند معایبی نیز داشته باشد. سلیقه افراد در انتخاب انواع رنگ و مدل ها متفاوت است و احتمال این موضوع نیز وجود دارد که با پرداخت هزینه های پایین، کیفیت های پایینی نیز نصیب شما شود.

انواع لوازم آرایشی

انواع لوازم ارایشی می تواند گزینه خوبی باشد. اما چند نکته مهم را باید در این خصوص در نظر داشته باشید. کیفیت مواد اولیه ای که در تولید لوازم آرایشی استفاده شده است، رنگ بندی ها و… همگی اهمیت بسیار بالایی دارند. در نظر داشته باشید که خرید لوازم آرایشی با توجه به برندهایی که در بازار وجود دارد نیز بسیار سخت است.

محصولات ژیگان

در کنار انواع پوشاک، لوازم آرایشی، کیف، کفش و… که وجود دارند و می تواند برای خرید و هدیه دادن استفاده کنید، می توانیم بگوییم که پکیج های هدیه ژیگان گزینه بسیار مناسبی هستند. این پکیج های هدیه در مدل های متنوع و مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها می توانند برای تمامی افراد و سلیقه ها مناسب باشند. در ادامه چند مدل خاص از هدیه های موجود در فروشگاه ژیگان را معرفی کرده و به شما توصیه می کنیم تا این مدل از هدیه ها را جایگزین هدیه های دیگر کنید.

منبع:خرید پک هدایای دیجیتال

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : پک هدایای دیجیتال, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 41 تاريخ : پنجشنبه 29 تير 1402 ساعت: 12:35

شاید تابحال برایتان این سوال پیش آمده باشد که بدانید کابل تخت (Flat cable) چیست و چه کاربردی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که کابل‌های تخت یکی از انواع کابل برق هستند که در آسانسورها، جرثقیل‌ها، شبکه‌های توزیع برق، نوار نقاله، خطوط تولید و صنایع پتروشمی استفاده می‌گردند. این کابل‌ها از ظاهری مستطیل شکل برخوردار بوده و در دسته کابل مفتولی و یا کابل افشان مسی قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که کابل‌های تخت به دلیل طراحی ویژه و منحصربه‌فرد خود یعنی صاف و انعطاف‌پذیر بودن، دارای قابلیت‌ها و مزایای بیشتری در مقایسه با کابل‌های گرد هستند.

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی فازمتر قصد داریم تا به معرفی کابل‌‌های تخت و انواع آن‌ها و مزایای این محصول بپردازیم.

انواع کابل تخت

جالب است بدانید که کابل تخت از نظر تعداد رشته‌ها به اندازه‌های متعددی مانند ۴، ۸، ۱۲، ۲۰ و ۲۴ رشته تقسیم می‌شود. همچنین این کابل‌‌ها به لحاظ سطح مقطع و تعداد رشته‌‌های موجود، در انواع مختلف و گوناگونی تولید شده و استحکام و انعطاف‌پذیری متفاوتی با یکدیگر دارند. از جمله انواع کابل‌های‌ تخت می‌توان ‌به موارد زیر اشاره نمود:

کابل تخت آسانسور

کابل تخت (Flat cable) آسانسور یکی از انواع کابل‌های تخت است که با توجه به نوع کاربرد خود در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌‌گردد. این کابل در واقع رابط بین اتاق کنترل آسانسور و کابین بوده و اغلب در حال حرکت است. از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد در طراحی و تولید کابل‌های تخت آسانسور استفاده می‌‌شود، به همین دلیل این کابل‌‌ها از عمر طولانی و مقاومت بسیار بالا در مقایسه با کابل‌های تخت برخوردارند.

همچنین گفتنی است که جنس روکش این نوع کابل از لاستیک مقاوم پی وی سی بوده و جنس داخلی آن از مس نرم تولید شده است.

  • کابل تخت افشان

کابل تخت افشان در انواع مختلف و متعددی مانند کابل فشار ضعیف، کابل کنترل، کابل کولری قدرت و … طراحی و تولید می‌شود. این کابل‌‌ها با کنار هم قرار گرفتن ۱ تا ۵ رشته به وجود می‌آیند و از انعطاف‌پذیری بسیار بالایی برخوردار بوده و در مکان‌هایی که نیاز به انعطاف‌پذیری زیادی دارد بکار گرفته می‌شود.

  • کابل تخت جرثقیل

یکی از انواع کابل تخت بوده که اغلب در ساخت ماشین‌آلات به کار گرفته می‌شود. وظیفه این کابل تخت انتقال نیروی کششی در جرثقیل‌ها است. همچنین کابل جرثقیل یکی از پر استفاده­ترین کابل‌‌ها به منظور تامین میزان جریان برق جرثقیل است و در اندازه‌‌های مختلفی تولید می­گردد.

  • کابل تخت چهار رشته

کابل تخت چهار رشته یکی از اندازه‌‌های استانداردی است که کابل‌‌های تخت در آن تولید شده و در مقایسه با کابل‌های تختی که تعداد رشته‌‌های بیشتری دارند، مقاومت کم‌تری دارد. از جمله مزایای این کابل می‌توان به انعطاف‌پذیری بالا و همچنین مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش اشاره نمود.

مزایای استفاده از کابل تخت چیست؟

در این قسمت از مقاله به بررسی ویژگی‌ها و مزایای کابل تخت برای شما عزیزان می‌پردازیم:

  •  مطمئن بودن

یکی از مهم‌ترین دلایلی که استفاده از کابل‌های تخت را در میان عموم محبوب کرده، قابل اطمینان بودن این کابل‌ها است. تک تک رشته‌ها آن قابل رؤیت و شناسایی است و این موضوع به دلیل ساختار موازی رشته‌های این کابل می‌باشد، به همین جهت در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توان به راحتی آن را برطرف نمود.

منبع:سیم مسی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : سیم مسی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 47 تاريخ : پنجشنبه 29 تير 1402 ساعت: 12:30

این محصول دارای ویژگی‌ها منحصربه‌فردی است که باعث شده کاربردهای خاصی داشته باشد از جمله این ویژگی‌ها و خصوصیات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای ضریب مقاومت حرارتی بالایی است و با گذشت زمان ثابت بوده و تغییر نمی‌کند.
  • دارای مقاومت فشاری یکنواختی در کل سطح آن است که باعث می‌شود در مقابل بارهای ثابت و خزش تحمل بالایی داشته باشد.
  • عایق صوتی بسیار قوی است که از انتقال صدا به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند.
  • قابلیت عدم تغییر شکل و خواص و تجزیه نشدن در طولانی‌مدت را دارد.
  • قابلیت شستشو با مواد شوینده را دارد.
  • یک عایق رطوبتی با مقاومت بالا است که در برابر آب و رطوبت دچار پوسیدگی نمی‌شود که از آن در زیر خاک نیز استفاده می‌شود.
  • مقاومت بالایی در برابر رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها دارد.
  • با توجه به ساختار سلول بسته در برابر نفوذ آب و بخار آب مقاومت بالایی دارد و در واقع نفوذناپذیر است.
  • در تولید این عایق از هیچ نوع مواد حساسیت‌زا و مضری استفاده نمی‌شود.
  • یک عایق بسیار مناسب برای استفاده در محیط‌های دارای رطوبت بالا و دمای پایین است.
  • از وزن کمی برخوردار است که حمل‌ونقل و نصب آن را آسان می‌کند.
  • یک محصول دوستدار محیط‌زیست به شمار می‌رود و قابلیت بازیافت دارد.
  • یک گزینه بسیار مطلوب برای عایق‌کاری کف ساختمان به شمار می‌رود.
  • دارای طول عمر زیادی است که در صورت استفاده صحیح از آن این امکان را دارد به مدت 50 سال بدون تغییر قابل استفاده باشد.

معایب عایق xps

قبل از پرداختن به فروش فوم xps در تهران باید معایب آن را نیز به شما گوشزد کنیم. این محصول با توجه به دارا بودن مزایا و ویژگی‌های خاص و زیادی که است از برخی معایب نیز برخوردار می‌باشد که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم:

در اثر قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب دچار آسیب‌دیدگی و خرابی می‌شود.
با توجه به قابل‌اشتعال بودن باید از آن در جای مناسبی استفاده شود.
دوام خود را در دمای بالاتر از 250 درجه از دست داده و ذوب می‌شود.

منبع:فروش فوم xps در تهران

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : فروش فوم xps در تهران, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 42 تاريخ : پنجشنبه 29 تير 1402 ساعت: 12:12

تیتانیوم دی اکسید عمدتاً به عنوان یک عامل رنگ‌دهنده در ترکیب شیرینی ها استفاده میشود. اغلب به عنوان یک پوشش سفید رنگ نیز در بسیاری از محصولات غذایی وجود دارد.

مصرف تیتانیوم دی اکسید در شیرینی ها معمولاً به صورت مقدار کمی است و به دلیل خواص رنگی و سفید کنندگی، بهترین جایگزین برای مواد رنگی طبیعی مانند رنگدانه های مختلف است. با این حال، برخی مطالعات تاثیرات منفی مصرف بلند مدت تیتانیوم دی اکسید بر روی سلامتی را نشان داده‌اند.

برخی از تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف بلند مدت مقادیر زیاد تیتانیوم دی اکسید در غذاها می‌تواند به عنوان عامل شیمیایی سمی عمل کند و برای سیستم گوارشی و دیگر اعضای بدن ضرر داشته باشد. به همین دلیل، مصرف تیتانیوم دی اکسید در شیرینی ها باید در حدود قابل قبول باشد و مصرف زیاد آن توصیه نمی‌شود.

از آنجایی که تیتانیوم دی اکسید در گریدهای مختلفی عرضه می‌شود. بنابراین امروزه شرکت ایران پی یو این ترکیب شیمیایی را با توجه به کاربرهای گوناگون در گریدهای صنعتی مختلفی در اختیار شما مصرف‌کنندگان گرامی قرار می‌دهد. به همین منظور بهتر است قبل از تهیه این ماده معدنی در حجم زیاد نحوه کاربرد تیتانیوم دی اکسید را با کارشناسان مجرب ما در شرکت ایران پی یو در میان بگذارید تا بتوانید باکیفیت‌ترین دی اکسید تیتانیوم را به راحتی خریداری کنید. ما همواره در این مجموعه تلاش می‌کنیم تا نیاز شما به این محصول را در حوزه‌های مختلف دارویی، خوراکی، آرایشی و بهداشتی تأمین کنیم و بهترین‌ها را برایتان به ارمغان بیاوریم.

منبع:تیتانیوم دی اکسید

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : تیتانیوم دی اکسید, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 37 تاريخ : پنجشنبه 29 تير 1402 ساعت: 11:49

نگه‌داری صحیح از رنگ‌های صنعتی می‌تواند به حفظ کیفیت و عمر مفید آن‌ها کمک کند. در زیر نکاتی برای نگه‌داری صحیح از رنگ‌های صنعتی آمده است:

  1. ذخیره در محل مناسب: رنگ‌های صنعتی باید در محیط خشک و خنک نگه‌داری شوند. از تماس با آب و رطوبت زیاد جلوگیری کنید تا از خراب شدن رنگ‌ها جلوگیری شود.

  2. نگه‌داری در ظروف مناسب: اگر رنگ‌های صنعتی در ظروف قابل بسته‌بندی قرار دارند، اطمینان حاصل کنید که درپوش آن‌ها به درستی بسته شده است تا از نشت هوا و تماس با هوا جلوگیری شود.

  3. محافظت از نور خورشید: رنگ‌های صنعتی را از تماس مستقیم با نور خورشید محافظت کنید. نور خورشید می‌تواند باعث تغییر رنگ یا تخریب خواص رنگ‌ها شود.

  4. مخلوط نمودن مجدد: اگر رنگ‌های صنعتی جدا شده‌اند، قبل از استفاده مجدد آن‌ها را به‌خوبی مخلوط کنید تا کیفیت رنگ حفظ شود.

  5. استفاده از وسایل پاک‌کننده صحیح: اگر نیاز به پاک‌کردن سطوح پس از استفاده از رنگ دارید، از وسایل پاک‌کننده مناسب استفاده کنید. همچنین پس از پاک‌کردن، از دستمال‌های تمیز و نرم برای خشک کردن استفاده کنید.

  6. مراعات دما: رنگ‌های صنعتی را در دماهای مناسب نگه‌داری کنید. دماهای بسیار بالا یا پایین ممکن است باعث خراب شدن رنگ‌ها شوند.

  7. تاریخ انقضاء: به تاریخ انقضاء رنگ‌های صنعتی توجه کنید و از استفاده از رنگ‌های منقضی شده خودداری کنید.

با رعایت این نکات، می‌توانید از رنگ‌های صنعتی بهتری استفاده کنید و کیفیت کارهای خود را حفظ کنید.

منبع:رنگ های صنعتی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : رنگ های صنعتی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 41 تاريخ : پنجشنبه 29 تير 1402 ساعت: 11:47

فوم‌ های سلول بسته پلی یورتان که به آن‌ها عایق‌های حرارتی گفته می‌شود استفاده‌های زیادی در صنایع امروزی دارند.‌ معمولاً این نوع عایق‌ها را در سقف، دیوار و کف ساختمان ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی به کار می‌برند. در صنعت یخچال سازی عایق‌های پلی یورتان در دیواره تجهیزات برودتی مزیت های فراوانی را به همراه دارد. چون این نوع عایق‌های پلیمری دارای وزن بسیار سبکی هستند از طرفی در برابر عوامل محیطی، تغییرات دما، خوردگی و ساییدگی و بسیاری شرایط خاص دیگر مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند

اما زمانی انواع عایق حرارتی پلی یورتان می‌توانند بیشترین کارایی را داشته باشند که مواد اولیه آن‌ها دارای کیفیت عالی باشد. پس انتظار نداشته باشید که با خرید عایق حرارتی پلی یورتان از فروشگاه های نامعتبر مطلوب ترین عایق کاری را انجام دهید. چون امروزه افراد زیادی بدون داشتن هیچ تخصصی در این زمینه اقدام به عرضه و اجرای انواع عایق‌های حرارتی پلی یورتان کرده‌اند.

هزینه‌ای که برای خرید عایق حرارتی پلی یورتان در نظر گرفته می‌شود شامل ‌2 قسمت است. یکی قیمت مواد پلی یورتان و دیگری هزینه اجرای عایق پلی یورتان خواهد بود. البته قیمت عایق حرارتی پلی یورتان به فاکتورهای مهمی مثل:

  • برند
  • کیفیت
  • نوع مواد
  • نحوه خرید
  • حجم خرید
  • شرکت تولیدکننده
  • و غیره

بستگی دارد. از طرفی دیگر این روزها بالا رفتن قیمت ارز دولتی، نرخ دلار، هزینه خرید دستگاه های اجرا، دستمزد کارگران و بسیاری عوامل دیگر قیمت انواع عایق‌های حرارتی پلی یورتان را تا حد زیادی افزایش داده است. اما اگر شما بتوانید به طور مستقیم این نوع پوشش های پلیمری را از شرکت های تولیدکننده خریداری کنید. مطمئناً مرغوب ترین عایق حرارتی پلی یورتان را با ارزان ترین قیمت بازار حتی قیمت درب کارخانه به دست خواهید آورد.

منبع:خرید عایق حرارتی پلی یورتان

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : خرید عایق حرارتی پلی یورتان, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 41 تاريخ : پنجشنبه 29 تير 1402 ساعت: 11:21

عایق‌های حرارتی می‌توانند بر اساس ساختار و مواد استفاده شده در ساخت آنها به چند دسته‌بندی تقسیم شوند. این تقسیم‌بندی‌ها بر اساس میزان عایق‌بندی، خواص حرارتی و ساختار مواد مختلف است. اینجا چند نوع از آنها ذکر شده است:

  1. عایق‌های حرارتی محکم: این نوع عایق‌ها از مواد سخت و چگال ساخته می‌شوند و قادر به تحمل فشار و ضربه‌های مکانیکی هستند. این عایق‌ها معمولاً در برابر حرارت با دماهای بالا و فشارهای زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند. مثال‌هایی از آنها عبارتند از عایق‌های سیلیکات کلسیم، عایق‌های سیلیکات منیزیم و عایق‌های کربنات کلسیم.
  2. عایق‌های حرارتی محصور: این نوع عایق‌ها از سلول‌ها یا حباب‌های هوا یا گاز درون مواد استفاده می‌کنند که به طور موثری حرارت را محصور می‌کنند. این عایق‌ها به دلیل ساختار خاص خود، هوای محیط را از انتقال حرارت مهار می‌کنند و از این رو، خواص عایقی بسیار خوبی دارند. نمونه‌هایی از آنها عبارتند از فوم‌های پلی‌یورتان، فوم‌های پلی‌استایرن و فوم‌های پلی‌اتیلن.
  3. عایق‌های حرارتی سخت: این نوع عایق‌ها از مواد سخت و بی‌انعطاف تشکیل شده‌اند و عمدتاً برای مصارف صنعتی یا ساختمانی استفاده می‌شوند. آنها معمولاً دارای مقاومت بالا در برابر حرارت و آتش هستند. نمونه‌هایی از این دسته شامل عایق‌های کربنات سدیم، عایق‌های کربنات پتاسیم و عایق‌های سیلیکات پتاسیم هستند.
  4. عایق‌های حرارتی نرم: این نوع عایق‌ها از مواد نرم و انعطاف‌پذیر تشکیل شده‌اند و معمولاً برای عایق‌بندی سطوح منحنی یا کاربردهایی که نیاز به انعطاف‌پذیری دارند، استفاده می‌شوند. مثال‌هایی از آنها شامل عایق‌های کاغذی، فوم‌های نئوپرن و پنبه‌ای هستند.
  5. نوع تابشی با نصب در فاصله ۲ سانتی‌متری دیواره بنا، ضمن بازتاب حرارت از نفوذ آن به دیواره ساختمان پیشگیری می‌کند. عملکرد این نوع عایق براساس تابش نور و حرارت، به‌جای جذب آن بوده و لایه روکش آن اغلب از فویل آلومینیوم است. کاربرد این سیستم در مکان‌های گرمسیر ارزان‌ترین روش محافظت در برابر گرماست.
  6. عایق هدایتی از جنس فوم بوده و در واقع از طریق حباب‌های موجود در بافت خود، مانع از هدایت دما به طرفین می‌شوند. انواع فوم PVC رایج‌ترین نوع از این عایق‌ها هستند که دارای انواع سخت و پلی‌یورتان بوده و در مقایسه با سایر انواع پلاستیک، از خاصیت عایق حرارتی و صوتی قوی‌تر برخوردارند.
  7. پشم‌سنگ هم به عنوان نمونه‌ای معدنی از عایق‌های مقاوم در برابر حرارت به‌شکل ضدحریق کاربرد دارد.
  8. نانوعایق‌ها، جدیدترین نسل محافظ حرارتی هستند که به‌خاطر داشتن مزیت انتقال آسان بر روی کلیه سطوح قابل استفاده‌اند.

توجه داشته باشید که هر نوع عایق حرارتی خاصیت‌ها و مزایای متفاوتی دارد و برای هر کاربرد، انتخاب مناسبی باید انجام شود. همچنین، تکنولوژی‌ها و مواد جدید همچنان به رشد و بهبود مستمر در این زمینه کمک می‌کنند.

 

منبع:درباره عایق صوتی و حرارتی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : عایق صوتی و حرارتی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 45 تاريخ : پنجشنبه 29 تير 1402 ساعت: 11:18

اگر چه اصلی ترین کاربرد ماستیک پلی یورتان پرکردن درز سطوح مختلف در سازه های فلزی و بتنی است. اما با توجه به متفاوت بودن ماستیکهای پلی یورتان ممکن است ماستیکی که برای درزبندی درب و پنجره‌ها به کار می‌رود نتواند برای درزبندی سازه های بتنی گزینه مناسبی باشد. به همین دلیل این محصولات از نظر کاربرد به دسته‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند نظیر:

کاربرد ماستیک سوسیسی

بهترین ماستیک برای درزگیری سطوح چوبی، آلومینیومی، سنگ مرمر، شیشه‌ای و بتنی نوعی ماستیک پی یورتان به نام سوسیسی است. این نوع ماستیکها چون شکلی شبیه به سوسیس ها دارند به این نام شناخته می‌شوند. در واقع Mastic سوسیسی یک چسب تک جزئی است که در معرض رطوبت هوا حجم آن افزایش پیدا می‌کند. به همین علت آب بندی درزها و شکاف‌ها با کیفیت بهتری انجام می‌گیرد.

کاربرد Mastic های پلی یورتان خود تراز شونده

این نوع ماستیک های پلی یورتان برای آب بندی ساختمان‌ها و مکان های صنعتی به کار می‌روند. از جمله کاربردهای دیگر این دسته: آب بندی درزهای انبساطی، فلاشینگ، درزگیری بتن و غیره است.

کاربرد Mastic پلی یورتان ساختمانی

این نوع Mastic بیشتر برای درزگیری ساختمان استفاده می‌شود البته چون در ساختار ماستیکهای ساختمانی مقدار بیشتری چسب وجود دارد پس می‌توانید از این محصولات برای متصل کردن فلز با فلز، فلز با شیشه و فلز با بتن استفاده کنید.

کاربرد ماستیک پلی اورتان شیشه

این نوع Mastic که به چسب شیشه اتومبیل معروف هستند اغلب در صنعت ساختمان کاربردی ندارند. این گروه بیشتر برای متصل کردن شیشه جلو، شیشه عقب اتومبیل، شیشه قطار، شیشه واگن ها، شیشه اتوبوس و غیره به کار می‌روند.

منبع:انواع ماستیک ک

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : ماستیک , نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 44 تاريخ : پنجشنبه 29 تير 1402 ساعت: 11:10

چسب مناسب برای لاستیک یخچال به‌طور معمول چسب سیلیکون مبتنی بر پلیمر است که مقاوم، انعطاف‌پذیر، و مطابق با استانداردهای ایمنی مواد غذایی است. این نوع چسب‌ها خواص عالی چسبندگی دارند و مقاومتی برابر تغییرات دما دارند که برای ترمیم یا الحاق دوباره چسب‌های لاستیکی در درب یخچال بسیار مهم است.

کاربرد اصلی استفاده از این چسب‌ها، تعمیر و یا الحاق مجدد لاستیک محکم یخچال است. لاستیک یخچال نقش حیاتی در حفظ درب بسته‌شدن و محکم یخچال دارد. این لاستیک حاکم مهمی است که جلوی ورود هوای گرم به داخل یخچال را می‌گیرد و از طریق حفظ هوای سرد در داخل یخچال، دما و تازگی مواد غذایی را حفظ می‌کند.

طولانی شدن زمان و استفاده مکرر ممکن است باعث کمرنگ شدن یا جدا شدن لاستیک از درب یخچال شود که باعث نشت هوا و کاهش کارایی سرمایشی یخچال می‌شود. استفاده از چسب مناسب می‌تواند به برطرف‌کردن این مشکلات کمک کند و ارتباط محکمی بین لاستیک و درب یخچال برقرار کند و کارایی این لاستیک را به حالت اولیه بازگرداند.

در هنگام استفاده از چسب بر روی یخچال، حتماً اطمینان حاصل کنید که برچسب محصول به‌عنوان محصول مطابق با استانداردهای ایمنی مواد غذایی مشخص شده است. این کار به شما اطمینان می‌دهد که چسب استفاده‌شده، به مواد غذایی درون یخچال آسیبی نمی‌زند و امن برای استفاده در محیط‌های نگهداری مواد غذایی است.

حتماً به دستورالعمل‌های ارائه‌شده با چسب عمل کنید زیرا آماده‌سازی و استفاده صحیح از چسب برای برقراری اتصال محکم و موثر بسیار مهم است.

منبع:نکات تعویض نوار دور در یخچال

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : تعویض نوار دور در یخچال, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 48 تاريخ : پنجشنبه 29 تير 1402 ساعت: 11:06

استراتژی های بازاریابی اینترنتی شامل استراتژی های مختلف برای هر کسب و کار در بازاریابی اینترنتی است. که ما در این مقاله به 10 نمونه از آنها می پردازیم.

1. طراحی وب

وب سایت معمولا اولین جایی است که صاحبان کسب و کار و مشتری با همدیگر ارتباط برقرار می کنند. بنابراین صفحه شما باید جذب کننده مشتری باشد. اگر صفحه شما مجذوب نباشد توسعه استراتژی بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار شما اثر نخواهد کرد.

2. استفاده از بهینه سازی موتورهای جستجو در بازاریابی

با استراتژی قوی برای بهینه سازی موتور جستجو، افزایش رتبه سایت در گوگل خواهید داشت و سایت اینترنتی شما در جستجوی آنلاین در رتبه بالا قرار می گیرد. با این استراتژی بازاریابی اینترنتی می توانید مشتری جذب کنید و فروش آنلاین بیشتری داشته باشید.

3. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک

پرداخت به ازای کلیک یا PPC نوعی تبلیغ آنلاین است که بازاریابان برای کلمات کلیدی و عبارات خاص در لینک های یک موتور جستجو قرار می دهند و زمانی که افراد آن کلمه کلیدی را در نوار جستجو وارد کنند، تبلیغ شما در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود. تنها زمانی پول پرداخت می‌کنید که افراد روی تبلیغات شما کلیک کنند و اگر افراد به محصولات و خدمات شما علاقه ای نداشته باشند، پول شما را هدر نمی شود.

4. بازاریابی شهرت

بازاریابی شهرت یه راه خوب برای ایجاد اعتماد و درک مثبت از شرکت برای مشتریان جدید می باشد. بازاریابی شهرت شامل استفاده از اطلاعیه های مطبوعاتی، رسانه‌های اجتماعی، ایجاد یک برند متمایز، تشویق مشتری به ارسال نظر، و پاسخ سریع برای سوالات یا شکایت های مشتریان در رسانه های اجتماعی می باشد. با این استراتژی بازاریابی اینترنتی مشتریان می دانند که شما به سوالات و نیازهای آنها اهمیت داده و به آنها پاسخ می دهید.

5. بازاریابی ایمیلی

به عادت های هر مشتری برای خرید نگاه دقیق تری داشته باشید و با استفاده از آن استراتژی خود را توسعه دهید و با ارسال انواع مختلف ایمیل نیازهای هر فرد را برآورده کنید.

6. حضور در رسانه های اجتماعی

با حضور در رسانه های اجتماعی، می توانید با مشتریان ارتباط برقرار کرده و آنها را جذب کنید. به آنها اطلاعات در مورد کسب و کار خود ارائه داده و به سوالات آنها پاسخ دهید.

7. وارد مقالات یا اخبار شوید

از یک متخصص روابط عمومی کمک بگیرید تا شرکت خود را در اخبار مرتبط با شغل خود درگیر کنید. این استراتژی بازاریابی اینترنتی باعث معرفی شرکت به افراد مختلف می شود و همچنین می توانید خود را به عنوان یک متخصص قابل اعتماد معرفی کنید.

منبع: بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : بازاریابی و تبلیغات اینترنتی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 65 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1402 ساعت: 18:15

سئو (SEO) به معنای بهینه‌سازی موتورهای جستجو است و فرآیندی است که برای افزایش دیده شدن و رتبه‌بندی یک وبسایت در نتایج جستجوی ارگانیک (طبیعی) موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو انجام می‌شود. سرمایه گذاری در سئو به این معناست که شما منابع مالی و زمانی را در بهبود موقعیت و رتبه سایت خود در نتایج جستجو سرمایه‌گذاری می‌کنید.

سئو هوشمندانه به آن اشاره می‌کند که در انجام بهینه‌سازی سایت خود از رویکردها و استراتژی‌های مبتنی بر داده و آمار استفاده کنید تا تصمیم‌گیری‌های بهتری انجام دهید. سئو هوشمندانه بر مبنای تحلیل داده‌های موجود و مطالعه رفتار کاربران انجام می‌شود و تلاش می‌کند تا با استفاده از این اطلاعات، بهترین راهکارهای بهینه‌سازی را برای رسیدن به موقعیت بالا در نتایج جستجو انتخاب کند.

بنابراین، سرمایه گذاری در سئو هوشمندانه به این معناست که منابع خود را برای انجام تحقیقات، تحلیل داده‌ها، بهبود محتوا، بهینه‌سازی فنی سایت و استراتژی‌های مبتنی بر داده صرف کنید تا بهبود قابل توجهی در دیده شدن و رتبه‌بندی سایت خود در نتایج جستجو داشته باشید. با سرمایه گذاری هوشمندانه در سئو، می‌توانید بر رقبا پیشی بگیرید و جذب بیشترین ترافیک ممکن از طریق موتورهای جستجو را به دست آورید.

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ می دانیم که چگونه کمپین هایی ایجاد کنیم که کسب و کارها را رشد می دهد. اگر می خواهید در مورد اینکه چگونه خدمات حرفه ای سئو می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند، بیشتر بدانید، همین امروز با ما با شماره02126408816تماس بگیرید تا با یک متخصص سئو در مورد بسته های سئو با ما صحبت کنید و یا مشاوره سئو بگیرید.

 

منبع: مزایای سئو

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : مزایای سئو, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 67 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1402 ساعت: 18:10

قرص فولیک اسید یک مکمل غذایی است که به عنوان یکی از مکمل‌های مرسوم در دوران بارداری و قبل از آن استفاده می‌شود. برای استفاده بهینه از قرص فولیک اسید، باید به موارد زیر توجه کنید:

دوز مناسب:

دوز مناسب برای استفاده از قرص فولیک اسید باید با پزشک معالج شما مشورت شود. معمولاً به زنان باردار و زنانی که قصد بارداری در آینده را دارند، دوزی حدود 400 میکروگرم در روز توصیه می‌شود.

مدت زمان مصرف:

برای اثربخشی بهتر، قرص فولیک اسید حداقل یک ماه قبل از بارداری و در طی سه ماه اول بارداری باید مصرف شود.

عوارض جانبی:

مصرف قرص فولیک اسید در عمده موارد بدون عوارض جانبی است، با این حال برخی از افراد ممکن است به آن حساسیت داشته باشند و علائمی مانند سردرد، تهوع و افت فشار خون را تجربه کنند. در صورتی که این علائم برای شما شدید است، باید به پزشک خود اطلاع دهید.

مصرف همزمان با دیگر داروها:

اگر شما قرص دیگری را همزمان با قرص فولیک اسید می‌خورید، باید با پزشک خود مشورت کنید تا از تداخل دارویی جلوگیری شود.

نگهداری در شرایط مناسب:

قرص فولیک اسید باید در محیط خشک و خنک و دور از نور نگهداری شود.

آلرژی :

اشخاصی که دچار آلرژی هستند باید قرص فولیک اسید را با احتیاط مصرف کنند.

مصرف نامنظم :

برای بیماران زیر مصرف نامنظم قرص فولیک اسید خطرنام است:

  • دیابت نوع 2
  • صرع
  • روماتیسم مفصلی
  • لوپوس
  • بیماری التهابی روده
  • بیماری سلیاک

در کل، برای مصرف بهینه قرص فولیک اسید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و به دستورات و نکات مربوط به مصرف آن توجه کنید.

 

منبع: قرص فولیک اسید

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : قرص فولیک اسید, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 69 تاريخ : چهارشنبه 28 تير 1402 ساعت: 18:01

همانند تمام رفتارهای بشر از زمان پیدایش تا کنون، هدیه دادن نیز آثار روانشناختی خاص خود را دارد که با بررسی آن می‌توان علاوه بر دریافت فلسفه تهیه هدیه، بهترین هدیه‌ ها را نیز برای افراد مهم زندگی خود خریداری کرد. هدیه دادن از دوران‌های بسیار قدیم کاری پسندیده بوده است و در مناسبت‌های مختلف انسان‌ها برای یکدیگر هدایایی تهیه می‌کردند.

یکی از علل اساسی توصیه به خرید هدیه از همان دوران‌های قدیم، تحکیم روابط اجتماعی و عاطفی در بین مردم بوده است. همان‌طور که امروزه نیز برای افراد مختلفی از جمله مدیر و همکاران خود گرفته تا خانواده و دوستان، در موقعیت‌های مختلف هدیه تهیه می‌کنیم. معمولا هدف اصلی و خالصانه تمامی این هدایا ایجاد حس شادی و نشاط در فرد دریافت کننده هدیه می‌باشد. همین‌طور بازتاب این نشاط در فرد تهیه کننده هدیه نیز تاثیرگذار خواهد بود. در واقع همین موضوع است که باعث تحکیم روابط اجتماعی می‌گردد.

 

منبع: درباره پک هدایای چرمی

my customer...
ما را در سایت my customer دنبال می کنید

برچسب : درباره پک هدایای چرمی, نویسنده : mycustomer mycustomerr بازدید : 53 تاريخ : سه شنبه 27 تير 1402 ساعت: 18:45

لینک دوستان

خبرنامه